2012. július 25., szerda

Vermix forte szárító keverék

A krémmánián írtak sok jót erről a kenceficéről, így gondoltam beruházok rá. Nem vagyok durván pattanásos, de mindig kijön egy-pár darab, és nagyon tudnak zavarni (de gondolom mindenkit).


A készítmény zsíros, pattanásos, gyulladt bőr kezelésére való. Felkel rázni, egy vatta pamacsot átitatni vele, és rákenni a kezelendő felületre. Sajnos nem átlátszó színű, hanem fehér, így nappal ha pl vendégek vannak, furcsán nézhetünk ki vele. :) Eléggé folyik nekem, volt amikor nem volt rendesen rajta a kupak és úgy ráztam fel, és körülöttem minden fehér lett... :D A szaga kicsit csípős, de meglehet szokni. 

(bocsi a kép miatt, telefonnal csinálom őket, és a szöveg nem látszik :/)

Nekem is csak pozitív véleményem van róla. Naponta többször beszoktam kenni a kis randa pattanásokat, és fokozatosan kisebb lesz a piros folt. 120 ml az egész (műanyag)üveg (nem átlátszó, így fogalmam sincs hogy most még mennyi van belőle), emlékszem hogy február 24-én vettem, és még mindig van belőle bőven! A DM-be lehet megvenni, 1.499 Ft-ért. Már lassan féléve kitart, ami szerintem tök jó.

Van hozzá arc tonik is, de én azt még egyszer sem láttam. Azt írja, hogy a készítmény maradványait az arc tonikkal távolítsuk el, de van amikor csak én sima vízzel öblítem le, vagy a saját arc tonikomat (Balea) használom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése